TESİS SORUNUMUZ VAR


Elazığ’ın genç antrenörlerinden ve ikinci kuşak Tutaş ailesinden Serhat Tutaş, ilimizdeki spor anlamındaki tüm sorunlara değindi.
Tutaş, tesislerdeki sıkıntılar, antrenörlerin lobi sıkıntısı, alt yapıdaki eksiklikler, elzem olan kamp eğitim merkezi, Elazığspor yeni yönetimi ve teknik heyetin durumu gibi konulara ışık tuttu.
Aktüelhaber23 Genel Yayın Koordinatörü Fatih Ahmet Yersiz ile kısa bir söyleşi yapan Serhat Tutaş şu ifadelere yer verdi; ‘’İlimizde genel anlamda tesis sorunumuz var. Birden fazla takım aynı sahayı kullanıyor ve bir verim alınamıyor. En büyük sıkıntıyı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü çözüyor ama yine de tesis konusunda yetersiz kalınıyor. Yeni yönetimin seçilmesiyle birlikte alt yapıya da destek verileceğine inancım tam. Ahmet Toprak başkanımı yakinen tanıdığım için alt yapıya önem vereceğine inanıyorum’’ dedi.

REKLAMI İYİ YAPAMIYORUZ
İlimiz antrenörlerinin birçok kulüpte görev alamamasının tek nedeninin iyi bir reklam yapılamadığını hatırlatan Tutaş; ‘’Elazığlı antrenörlerimiz üst liglerde ve birden fazla kulüpte görev alamıyorsa bence lobi ve iyi bir reklam yapılamıyor. Tanıtımı olunmayınca da başarı pek gelmiyor. Karakoçanspor takımı ile bir yola girdik. Ligde şampiyonluğu kazanıp diğer sezonda da bal liginde kalıcı bir takım olmak istiyoruz. Ekonomik anlamda sıkıntılar çok. Bizi bir üst liglere taşıyacak ve görev aldırılacak lobimiz ve reklamımız yok. Bu sorun varsa herkesin sorunu diye düşünüyorum. Her alanda sorun varsa bunu özverili, iyimserlikle ve severek bakarsak olaylara başarılı oluruz diye düşünüyorum. En başta Yolspor takımı Bal Liginde. Karayollarının gibi bir kurum takımı ekonomik sıkıntı çekiyorsa daha diğer tüm takımlara söz söylemek yanlış olur. Deplasman giderleri, futbolcu ve teknik ekibe yapılan ödemeleri gibi ciddi giderler var. Futbol okulumuzda da ilk hedefimiz Elazığspor’a futbolcu vermek. Karakoçanspor’da da o yörenin gençlerinden faydalanacağız’’ dedi.

SİVRİCE VE KEBAN KAMP İÇİN İDEAL
Tutaş, gündemde var olan kamp eğitim merkezi içinde bir tek Sivrice’nin değil Keban’ında konum olarak değerlendirilmesi gerektiğini ifade etti.
Tutaş; ‘’Sivrice ve Keban kamp eğitim merkezi için çok iyi bir konumda. Yatırım amaçlı birçok çalışma yapılmalı. Kayak merkezi ve kamp eğitim merkezi olarak değerlendirilmeli. Sivrice değil Keban ilçemizde bu konuda çok iyi yerde. Keban ve Sivrice’ye otel ve antrenman yerleri yapılmalı. Çevre illerin akınına uğrar ve spor ekonomisi canlanır’’ dedi.

SERDAR HOCA BAŞARILI OLACAKTIR
Elazığspor’un çiçeği burnunda teknik direktörü Serdar Bozkurt konusuna değinen Tutaş; ‘’Serdar hoca ile de tanışma ortamı bulduk. Sıcak kanlı bir yapısı var. Elazığspor’da faydalı olacağına inanıyorum. Sağ olsun okulumuzu ziyarete geldi ve sporcularımızla kısa bir sohbet gerçekleştirdi. Kendisine teşekkür ediyoruz. Elazığspor’da başarılı olacağına inanıyorum. Tüm Elazığlı hocaların tek hedefi Elazığspor’da antrenörlük yapmaktır. Bende ileriki dönemlerde Elazığspor’da görev almak isterim’’ dedi.
















