Elazığ Kızılay’dan Muharrem Ayında Vatandaşlara Aşure İkramı

Elazığ Kızılay’dan Muharrem Ayında Vatandaşlara Aşure İkramı

Türk Kızılay Elazığ İl Başkanlığı, Muharrem ayı dolayısıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı. Cuma namazının ardından İzzetpaşa Camii önünde vatandaşlara aşure ikram edildi.
Türk Kızılay Elazığ İl Başkanı Rahman Kızılkaya, etkinlikle ilgili yaptığı açıklamada, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını pekiştiren önemli bir dönem olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Mübarek Muharrem ayı dolayısıyla İzzetpaşa Camii önünde, cuma namazı çıkışında vatandaşlarımıza aşure dağıtımı gerçekleştirdik. Kızılay olarak her zaman olduğu gibi mübarek günlerde ve mübarek cuma günlerinde vatandaşlarımızla bir araya gelmeye, paylaşma ve dayanışma kültürünü yaşatmaya devam ediyoruz. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin.”

Vatandaşlar da Kızılay’ın gerçekleştirdiği aşure ikramından memnuniyet duyduklarını ifade ederek emeği geçenlere teşekkür etti. Etkinlik, yapılan duaların ardından aşure dağıtımıyla sona erdi.

HABER: FATİH’ AHMET YERSİZ
















