18 MİLYON ÖĞRENCİ KARNESİNİ ALDI


18 milyon öğrenci, yaz tatiline kavuşmanın sevinciyle karnelerini aldı. Okullardan ayrılan öğrenciler, bir sonraki öğretim yılına kadar tatilin tadını çıkaracak. 2026-2027 eğitim öğretim yılının ilk ders zili 14 Eylül’de çalacak.
Öğrencilerin heyecanla beklediği o gün geldi.
1 yıl boyunca derslerine çalışıp 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayan öğrenciler, karne heyecanını yaşıyor.

KARNELERİNİ ALMAK İÇİN OKULA GİTTİLER
Milli Eğitim Bakanlığı’na (MEB) bağlı ilk ve ortaöğretim okullarında eğitim gören 18 milyona yakın öğrenci, karnelerini alarak yaz tatiline girdi.
Öğrenciler, 2025-2026 eğitim öğretim yılının yorgunluğunu atacağı yaz tatili öncesinde karnelerini almak için okula geldi.
Bazı ailelerin de çocuklarının heyecanına eşlik ettiği karne törenlerinde öğrenciler, bir sonraki eğitim öğretim döneminde buluşmak üzere öğretmenleriyle vedalaştı.
İlkokul 1 ve 2. sınıf öğrencilerine karne yerine öğrencilerin sosyal-duygusal öğrenme becerilerini içeren ‘gelişim raporu’, Ortaokul 5 ve 6. sınıf ile lise hazırlık sınıfı, 9 ve 10. sınıf öğrencilerine ise karneyle birlikte ‘gelişim raporu’ verildi.
















