20 Yıldır Metruk Haldeydi, Yangın Çıktı: Gözler Yetkililerde

20 Yıldır Metruk Haldeydi, Yangın Çıktı: Gözler Yetkililerde
Elazığ’ın Yeni Mahalle semtinde yaklaşık 20 yıldır metruk halde bulunan 3 katlı binada sabah saatlerinde yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edilirken, yangın ekiplerin müdahalesiyle kontrol altına alındı.
Mahalle sakinlerinin iddiasına göre uzun yıllardır kullanılmayan bina, zaman zaman madde bağımlılarının uğrak noktası haline geldi. Bu nedenle binanın kapı ve pencereleri daha önce tuğlalarla örülmüştü.
Yangının çıkış nedeni araştırılırken, vatandaşlar yıllardır atıl durumda bulunan binanın yıkılmamasına tepki gösterdi. Mahalle sakinleri, metruk yapının uzun süredir can ve mal güvenliği açısından risk oluşturduğunu belirterek yetkililerin kalıcı bir adım atmasını istedi.
Sabah saatlerinde çıkan yangın, yıllardır gündemde olan metruk binayı yeniden tartışma konusu haline getirirken, vatandaşlar benzer olayların yaşanmaması için risk oluşturan yapıların bir an önce değerlendirilmesini beklediklerini ifade etti.
HABER:KEREM ASLANMİRZA
#aktuelhaber23 #keşfet #elazığ #yenimahalle
















