Dolar 46,4797
Euro 53,0812
Altın 6.127,18
BİST 14.556,02
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Elazığ 30°C
Parçalı Bulutlu
Elazığ
30°C
Parçalı Bulutlu
Pts 31°C
Sal 29°C
Çar 30°C
Per 30°C

BİR ÇIKIŞ YAPMAMIZ GEREKİYORDU

BİR ÇIKIŞ YAPMAMIZ GEREKİYORDU
23 Haziran 2026 12:33
46

Oyunculuk ve teknik patronluk kariyeri hakkında da tüm gerçekleri anlatan Aydın, gerekli yerde ve zamanda hamle yapılması gerekirdi ama olmadı diye itirafta bulundu.

Aydın, nasibin ötesine geçilemeyeceğini vurgulayarak; ‘’Nasipten öteye gidemiyorsunuz. Başarılı olduğumuz dönemde bir çıkış yapmamız gerekiyordu ama olmadı. Her alanda başarılı olduk ama bir çıkış yapmamız gerekirdi. Zaman zaman kırıldığımız anlar da oluyor tabi. Takımı kümede bıraktığımızda bizleri görmezden geldiler. Bizler aynı yerde ve aynı eğitimi alarak mezun oluyoruz. Çalışmak için bir şekilde kulüp arıyoruz. Belli bir yerlere gelebilmek için bir yerleri geçmek gerekiyor. Ünlü isimler de isimleri sayesinde ön plana çıkıyorlar. Bilgi bakımından eksiğimiz yok. Fatih Terim’de aynı kurstan mezun olmuş bizde. Maalesef ülkemizde takım sayısı az olduğu için antrenörler çok fazla olduğu için ister istemez rekabet ortamı doğuyor ve takım bulmanız azalıyor’’ dedi.

 DOĞRU TESPİT

Son günlerde spor gündemini oluşturan kamp merkezine efsane oyuncu ve teknik adam İlhan Aydın’da destek verdi ve yapılması elzem durumların başında geldiğini vurguladı.

Aydın, Şerafettin Tutaş’ın Sivrice ilçesinde kamp eğitim merkezi yapılması için büyük çalışma içinde olduğunu dile getirerek destelerinin tam olduğunu ifade etti.

Aydın; ‘’Şeref hocam bu konu hakkında bir hayli duruyor. Bizim oyunculuğumuz ve teknik direktörlüğümüzde çevre illeri tercih ederdik. Erzurum’da çok güzel bir kamp merkezi var ve bu tarz bir tesis Sivrice’de de yapılırsa çok güzel olur’’ dedi.

Haber: Fatih Ahmet Yersiz

REKLAM ALANI
Gazeteci - Yazar
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.