BİR ÇIKIŞ YAPMAMIZ GEREKİYORDU


Oyunculuk ve teknik patronluk kariyeri hakkında da tüm gerçekleri anlatan Aydın, gerekli yerde ve zamanda hamle yapılması gerekirdi ama olmadı diye itirafta bulundu.
Aydın, nasibin ötesine geçilemeyeceğini vurgulayarak; ‘’Nasipten öteye gidemiyorsunuz. Başarılı olduğumuz dönemde bir çıkış yapmamız gerekiyordu ama olmadı. Her alanda başarılı olduk ama bir çıkış yapmamız gerekirdi. Zaman zaman kırıldığımız anlar da oluyor tabi. Takımı kümede bıraktığımızda bizleri görmezden geldiler. Bizler aynı yerde ve aynı eğitimi alarak mezun oluyoruz. Çalışmak için bir şekilde kulüp arıyoruz. Belli bir yerlere gelebilmek için bir yerleri geçmek gerekiyor. Ünlü isimler de isimleri sayesinde ön plana çıkıyorlar. Bilgi bakımından eksiğimiz yok. Fatih Terim’de aynı kurstan mezun olmuş bizde. Maalesef ülkemizde takım sayısı az olduğu için antrenörler çok fazla olduğu için ister istemez rekabet ortamı doğuyor ve takım bulmanız azalıyor’’ dedi.

DOĞRU TESPİT

Son günlerde spor gündemini oluşturan kamp merkezine efsane oyuncu ve teknik adam İlhan Aydın’da destek verdi ve yapılması elzem durumların başında geldiğini vurguladı.
Aydın, Şerafettin Tutaş’ın Sivrice ilçesinde kamp eğitim merkezi yapılması için büyük çalışma içinde olduğunu dile getirerek destelerinin tam olduğunu ifade etti.
Aydın; ‘’Şeref hocam bu konu hakkında bir hayli duruyor. Bizim oyunculuğumuz ve teknik direktörlüğümüzde çevre illeri tercih ederdik. Erzurum’da çok güzel bir kamp merkezi var ve bu tarz bir tesis Sivrice’de de yapılırsa çok güzel olur’’ dedi.

Haber: Fatih Ahmet Yersiz
















