BİZ ELAZIĞSPOR’UN KENDİSİYİZ


Bordo beyazlı kulübümüzün en fazla forma şansı bulan eski oyuncularından ve teknik direktörlük görevlerini üstlenen İlhan Aydın ile gündeme dair bir söyleşi gerçekleştirdik.
Aktüelhaber23 imtiyaz sahibi Fatih Ahmet Yersiz’in özel sorularına cevaplar veren İlhan Aydın, Elazığspor, futbol okulu, antrenörlük yılları, kamp merkezi ihtiyacı, yeni yönetim ve teknik ekip gibi önemli soruları yanıtladı.
Aydın, söyleşide şu ifadelere yer verdi; ‘’Biz Elazığspor’un kendisiyiz zaten. 60 yıllık bir geçmişinde yaklaşık 35-40 yılında bizler futbolcu ve teknik ekipte bir şekilde görev aldık. Elazığspor tarihinde en fazla forma giyenler arasında ben ve Alaattin hocadır. Bizim Elazığspora küsme gibi bir durumumuz da olamaz. Çağırırlar gideriz, gönderirler gideriz. Uzun yıllar futbol oynadıktan sonra antrenörlük hayatımız devam etti. 4 yıl önce Elazığspor Futbol okulu projemizi hayata sunduk. Amacımız ilimiz alt yapısına katkıda bulunup başarılı futbolcuları gün yüzüne çıkartmak’’ dedi.

ELAZIĞSPOR YARIŞMACI BİR TAKIM
Tecrübeli teknik adam Elazığspor ile ilgili sorulara da; ‘’Elazığspor yarışmacı bir takım. Bu nedenle alt yapıdaki oyuncular fiziksel ve mental olarak hazır olmadığından A takımda şans bulamıyorlar. Kendilerine dikkat etmeleri gerekiyor. Daha önceki dönemde transfer yasağı olduğunda alt yapıdan oyuncular bu yükü üstlendiler. Şimdi 5-6 oyuncumuz var ama bu durumu çok iyi değerlendirebilirlerdi. Serdar Bozkurt hocamız okulumuzu ziyaret etti ve bir kez daha geleceği sözünü verdi. Elazığspor’da başarılı olacağına inanıyorum. İvedi bir şekilde şampiyon olması gerekiyorsa ve onu muhakkak düşünüyor. Yapılan transferler ortada eksik yerlere gerekli transferler yapılırsa Elazığspor mutlaka bir üst lige çıkacaktır. Genç ya da yaşlı diye ayırt etmiyorum. Kim çalışır formayı hak ederse takım da başarılı olur. İsmiler önemli değil. Gençler biraz daha ön plana çıkartması lazım. Tecrübelerliler de bilgi birikimlerini aktarırlarsa Elazığspor’da başarılı olur’’ dedi.
TARAFTAR DESTEĞİ ŞART
Takımın 12. Adamı konumunda yer alan taraftarlara da değinen Aydın; ‘’Geçtiğimiz sezon çok büyük bir ambiyans yaşattılar. Taraftarlar da yeni sezonda takımlarını desteklemek adına tribünleri doldurması gerekiyor. Yeni yönetimi, teknik ekibe başarılar diliyorum. Oyunculara da sakatlanmadan sezonu şampiyon olarak tamamlamalarını diliyorum’’ dedi
















