Elazığ’da Su Kesintisi Tepkisi: İzzetpaşa Caddesi Esnafı ve Vatandaşlar Çözüm Bekliyor

Elazığ’da Su Kesintisi Tepkisi: İzzetpaşa Caddesi Esnafı ve Vatandaşlar Çözüm Bekliyor
Elazığ merkez Rızaiye Mahallesi İzzetpaşa Caddesi’nde faaliyet gösteren esnaf ile apartmanlarda yaşayan vatandaşlar, son dönemde sık sık yaşanan su kesintilerine tepki gösterdi.
Özellikle yaz sıcaklarının etkisini artırdığı bu günlerde yaşanan kesintilerin günlük yaşamı olumsuz etkilediğini belirten vatandaşlar, suyun uzun süre kesik kalması nedeniyle temel ihtiyaçlarını karşılamakta güçlük çektiklerini ifade etti.
Mahalle sakinleri, “Bu sıcak havalarda susuz kalıyoruz. Bulaşık ve çamaşır yıkayamaz hale geldik. 153 Beyaz Masa’yı arıyoruz ancak çoğu zaman ulaşamıyoruz. Su kesintilerinin neden yaşandığı konusunda da yeterli bilgi alamıyoruz.” diyerek yaşadıkları mağduriyeti dile getirdi.
Bölge esnafı ise sık sık yaşanan su kesintilerinin işlerini de olumsuz etkilediğini belirterek, yetkililerden kalıcı bir çözüm beklediklerini söyledi.
Vatandaşlar, Elazığ Belediyesi ve ilgili kurumlara çağrıda bulunarak, su kesintilerinin nedeninin kamuoyuyla paylaşılmasını ve sorunun bir an önce çözüme kavuşturulmasını istedi. Yetkililerden konuyla ilgili açıklama bekleniyor.
HABER: NAZ ÇAKMAK

















