Dolar 46,4437
Euro 53,5121
Altın 6.448,67
BİST 14.421,15
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Elazığ 32°C
Parçalı Bulutlu
Elazığ
32°C
Parçalı Bulutlu
Cum 32°C
Cts 31°C
Paz 29°C
Pts 29°C

Mesire Alanı Değil, Adeta Enkaz Alanı

Mesire Alanı Değil, Adeta Enkaz Alanı
1 Haziran 2026 10:33
178

 

Aktuelhaber23. Haber sitemizin WhatsApp İhbar Hattı’na duyarlı bir takipçimiz tarafından ulaştırılan görüntüler, sorumsuzluğun ve vandallığın ulaştığı boyutu gözler önüne serdi. Vatandaşların gölgesinde dinlenmesi için yapılan çardakların kırılarak mangal ateşi yakmak için kullanıldığı, çöplerin ise gelişi güzel etrafa saçıldığı görüldü. Piknikçilerin eğlenip ayrıldıktan sonra geride bıraktığı manzara, yürekleri sızlattı.

Yanı başındaki saklı cennet Cip Mesire Yeri, duyarsız piknikçilerin geride bıraktığı çöpler ve tahribat nedeniyle adeta harabeye döndü. Çardakları yakıp, etrafı çöplüğe çeviren piknikçilere tepki gösteren Cip sakinleri, Elazığ Belediyesi’ne “Denetimleri artırın” çağrısında bulundu.

 

 

Elazığ merkeze sadece 10 kilometre uzaklıkta bulunan, Cip Baraj Gölü’nün maviliği ile doğanın yeşilliğini buluşturan Cip Mesire Yeri, bugünlerde eşsiz güzelliğiyle değil, içler acısı görüntüsüyle can yakıyor. Özellikle yaz aylarında ve hafta sonlarında binlerce Elazığlının nefes almak için akın ettiği bu doğa harikası, kendini bilmez piknikçilerin duyarsızlığı pes dedirtti.

 

“BAŞKAN ÇAĞRIMIZI DUYSUN!”

Doğa katliamına ve çevre kirliliğine sert tepki gösteren Cip sakinleri, mesire alanının bu şekilde kaderine terk edilmesine isyan etti. Elazığ Belediye Başkanı’na çağrıda bulunan vatandaşlar, “Burası Elazığ’ın en önemli nefes borularından biri. Ancak her hafta sonu aynı manzara ile karşılaşıyoruz. Çöpler yerlerde, yeşil alanlar talan edilmiş durumda. Elazığ Belediyesi’nden acilen kapsamlı bir çevre düzenlemesi, daha da önemlisi bu sorumsuzluğun önüne geçilmesi için sıkı ve caydırıcı denetimler talep ediyoruz. Bu güzellik sahipsiz kalmasın.”ifadelerini kullandılar.

HABER:  CEMİLE SEYFİGİL

 

 

REKLAM ALANI
Gazeteci - Yazar
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.