VEFASIZLIK VAR


Serkan Çayır başkanlığındaki yönetim ve teknik ekipte yer alan Alaattin Tutaş ile İlhan Aydın’a spor camiasının haksızlık yapıldığına inandığını vurgulayan Polat; ‘’Vefasız olunmaması gerekir. Serkan Çayır başkanlığındaki takımı bizler Doğukentte tüm maçlarını takip edip desteğimizi sürdürdük. Malum hakem kökenli olduğumuz bu camiaya hakim durumdayız. Maçlara atanan hakemler, gözlemciler ve temsilcilerin çoğu arkadaşlarımız. Onlarla iletişim geçerek misafirperverliğimizi sunmaya çalıştık. Gel gelelim ki takım son maçlara kadar ligde kalma mücadelesi veriyordu. Yani bal ligine düşecek durumdaydı. Küme düşmeden Serkan Çayır ve ekibi ile Alaattin Tutaş ve İlhan Aydın ligde tuttu. Spor camiası bu önemli olayı pek gündeme taşımadı ve onure edilmesi gereken kişilerdi. Önemli gün ve gecelerde plaket veren organizasyonlar neden bu duruma karşı duyarsız kalındı. Bu ekip teşekkürü hak etmiyorlar mı?’’

ELEŞTİRİYİ BIRAKMAMIZ LAZIM
Spor camiasının en büyük problemlerinden biri de eleştiri olduğunu dillendiren Polat; ‘’Eleştiriyi bırakmamız lazım. Şırnak, Van, Mardin gibi çevre illerin bırakın klasmanı süper lig hakemi var. Biz daha amatör maçı idare eden hakem ortaya çıkartamıyoruz. Geçtiğimiz sezonlarda her hafta hakemler darp ediliyordu. Bu durum çok vahim. Hakemler işlerini tamamen ekonomiye bağlamış durumda. Maç ücretleri diğer branşlara göre iyi durumda. O nedenle maçlardaki performans değil de maç ücretlerine göre bakılıyor. Bizim zamanımızda aldığımız maç ücretinin iki katını harcıyorduk. Şimdiki hakemler aldığı görevi para olarak baktıkları için başarısızlar. Hakem camiasının düze çıkması için sıfırdan ele almak lazım’’ dedi.
















